3.1.17

GRUNGE EFFECT


 Witajcie Kochane! 

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym noworocznym postem. Klimat zdjęć utrzymany jest w naszej mroźnej zimie, która tak naprawdę zagościła u nas niedawno. Dzisiejsza stylizacja odbiega nieco od mojego kobiecego stylu, poprzez pewne grunge'owe elementy. Grunge kojarzony jest przede wszystkim z muzyką, bo w końcu nazwa ta oznacza gatunek rocka alternatywnego. Najbardziej kojarzonym zespołem jest oczywiście Nirvana, a co za tym idzie niechlujny styl Kurta Cobaina. Styl ten kojarzony jest z buntownikami, swobodą oraz miszmaszem. Czym bardziej dane rzeczy od siebie odstają tym lepiej! Podstawą tego stylu są koszule w kratę, bluzy, t-shirty z logiem danego zespołu,  porościągane swetry, potargane rurki lub mini spódniczki. Jeżeli chodzi o akcesoria to zazwyczaj czapki beanie, kapelusze, ciężkie buty typu glany lub jeżeli pogoda dopisuje wygodne tramposze. Nie zapominajmy również o ciężkiej biżuterii takiej jak łańcuchy, ćwieki. Postanowiłam, więc zainspirować się nieco i założyłam ciepłą bluzę z Calvina Kleina w połączeniu z mini spódniczką daję to fajny balans. Jako obuwie wybrałam buty na sznurowanie w militarnym stylu. Kurtka puchowa w taką pogodę jest najlepszym wyjściem. Moje akcesoria pochodzą ze sklepu DRESSLILY. Torebka na łańcuszku jest na pewno elegancka, jednak jej metaliczny odcień i łańcuch wpasowują się w klimat outfitu. Czapka wraz z chokerem podkreślają dany styl, a przy tym wpisują się w aktualne trendy. Cała stylizacja jest totalnym mixem, jednak przyznam szczerze, że czułam się w niej bardzo dobrze. 
Chętnych zapraszam do sklepu DRESSLILY oraz na ich INSTAGRAMA I FACEBOOKA.

A czy Wy macie swój ulubiony element kojarzony ze stylem grunge?
Piszcie Koniecznie ;)
Buziaczki :*

PS.Proszę Was o klikanie w linki :*









Bluza - Calvin Klein
Spódnica - New Yorker
Kurtka - H&M
Czapka  - DRESSLILY
Torebka - DRESSLILY
Choker - DRESSLILY
Buty - Venezia

DRESSLILY


INSTAGRAM

FACEBOOK


DRESSLILY PROMOTION

72 komentarze:

  1. Na Twoje włosy nie mogę się napatrzeć, torebka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;)
      Torebka jest rewelacyjna ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Bluza widzę juz poszła w ruch! Super w niej wygladasz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/bielizna-od-banggoodcom-taknie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogłam się doczekać aż ją założę ;)
      Bardzo dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Tak bardzo podobają mi się takie matowe odcienie pomadek/szminek, którą miałaś na zdjęciach! Super wyglądasz w tej bluzie i czapce!

    Serdecznie pozdrawiam → Zapraszam na MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również! ;) Królują w mojej kosmetyczce ;)
      Pozdrawiam i bardzo dziękuje :*

      Usuń
  4. Uwielbiam taki styl! Super wyglądasz :)
    poklikane- 4,50$, 25,37$, 1,26$
    mogłabym poprosić także o poklkanie w linki u mnie w najnowszym poście? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) ja również czuje się w nim bardzo dobrze ;)
      Oczywiście wpadnę do Cb :*
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Boska torebka :) Dzięki niej całość nabrała innego charakteru :) I ten makijaż boski :) poklikane :) $4.50; 25.37; $1.26;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) Torebka zmienia charakter tego outfitu ;)
      Dziękuje i pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Super, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Bluza genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zauroczyła torebka, jest śliczna;)
    Poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Na pewno przez te parę dni będzie nieodłącznym elementem każdego stroju ;)

      Usuń
  9. Fajna torebka! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka, torebka i czapka są moimi faworytami tej stylizacji! No i oczywiście Twój uśmiech :)
    A torebeczka naprawdę świetna, strzał w 10! Sama podobnej już długo szukałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak uważasz ;) Ja także długo polowałam na taką torebeczkę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. A very nice post, that you have a year full of happiness!!!🌲🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Happy New Year :*
      xoxo

      Usuń
  12. Ślicznie wyglądasz i bardzo mi się podoba kolor szminki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) to jedna z moich ulubieńców z Golden Rose ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie !! Uwielbiam wchodzić na Twojego Bloga bo zawsze znajduję mnóstwo cudnych inspiracjii!! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) Miło mi że moje stylizację mogą Cie zainspirować ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  14. ¡¡QUE BELLA ERES!! ME ENCANTA TU OUTFIT , TU BLOG , TODO , SIMPLEMENTE LO AMÉ , SALUDOS DESDE BOLIVIA.

    Sempiterna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ! ;)
      Kisses from Poland :*

      Usuń
  15. Bluza jest świetna, co do stylu to kiedyś się trochę tak ubierałam, obecnie mi przeszło, ale sentyment został ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ja czasami lubię totalnie odmienić mój kobiecy look ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Czasami i kobieta musi inaczej się ubrać , nie tylko elegancko :) Ja czasami lubię założyć dresy :D
    Ślicznie wyglądasz w każdym stylu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kobieta zmienną jest ;) Dresy w połączeniu ze szpilkami to coś co lubię ;)
      Dziękuje i pozdrawiam

      Usuń
  17. efekt końcowy bardzo ciekawy :) nie spodziewałam się, że spódniczka w połączeniu z bluzą może tak świetnie wyglądać :)
    piękny kolor szminki :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) Chciałam nieco przełamać zasadę że bluzę nosi się tylko do spodni ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  18. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) staram się za każdym razem najlepiej jak potrafię ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Zakochałam się w tej bluzie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego samego uczucia doznałam widząc ją po raz pierwszy w sklepie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Piękne masz włosy:) cudowne zdjęcia:) świetna bluza i czapka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bluza jest super :) Świetna stylizacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a do tego jest bardzo przyjemna i cieplutka ! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  22. Całość bardzo mi się podoba, chyba każda z nas lubi czasem zastąpić szpilki podobnymi butami i stać sie grungeową dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! ;) czasami miło poczuć się buntowniczką z wyboru ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. bardzo fajna stylizacja :) najbardziej podoba mi się torebka i bluza :) do tego mocno pomalowane usta ! super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten duet jest także moim ulubieńcem w tej stylizacji ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  24. Śliczne zdjęcia i fajnie wyglądasz w takiej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna szminka, usta przyciągają wzrok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Bardzo lubię nosić ciemne kolory na ustach w taką pogodę ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  26. świetnie, genialna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zarówno bluza, jak i torebka bardzo ładnie się prezentują :) Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna stylizacja! chociaż ja bym pewnie zamarzła, bo zmarzluch ze mnie straszny :D A na Twoje włosy nie mogę się napatrzeć!
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. How cool! Amazing look!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, post świetny ♡♡ pozdrawiam :* ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, post świetny ♡♡ pozdrawiam :* ;)
    http://zakreconaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna <333 , prześlicznie wyglądasz.
    Zdjęcia cudo
    My blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Cała stylizacja bardzo się mi podoba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna ta bluza, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. What a beautiful look, I loved it.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja i makijaż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny makijaż. Bardzo współgra ze stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny outfit :) Mega mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger