11.11.17

JAPANESE DESIGN


Witajcie Kochani

Dzisiejszy post to chyba ostatni z tych, w którym sesja robiona była w cieplejsze dni. Chciałam zaprezentować Wam nieco casualowy look z nutką azjatyckiego stylu. Jak widać cały outfit jest klasyczny i prosty, jednak jeden element stanowczo przykuwa uwagę. Mowa o kimonowym swetrze w poziome paski o różnej szerokości. Nie wiem czy wiecie, ale niegdyś noszenie kilku warstw kimon na sobie oznaczało wysoki status społeczny. Samo kimono wywodzi się z Azji, a dokładnie Japonii, w której to sztuka i kultura miały wpływ na modę w innym krajach. Po otwarciu granic w XIX w. sporo motywów z kultury japońskiej przenikało do mody damskiej. Bogate wzornictwo, przepiękne tkaniny, prosty krój kimona, a także kanciaste formy pokochało wiele kobiet jak i projektantów m.in. John Galliano dla Diora w 2007 roku w kolekcji inspirowanej origami. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji, oprócz pięknego swetra założyłam prosty czarny golf, który świetnie koresponduje z czarnymi mokasynkami. Do tego szare jeansy oraz prosta srebrna biżuteria nadająca eleganckiego akcentu. Jeżeli chodzi o makijaż to postawiłam na ciepłe usta i oko podkreślone eyelinerem.

A co Wy sądzicie o kimonowych swetrach?
Piszcie koniecznie 
Buziaczki :*











Sweter - Stradivarius
Golf - Lidl
Jeansy - H&M
Mokasyny - Venezia
Naszyjnik - Noname

70 komentarzy:

  1. Ja lubię kimonowe sweterki, co prawda nigdy nie zaglebialam się w to skąd pochodzi taki trend ale fajnie jest dowiedzieć się czegoś nowego:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie miło mi że dowiedziałaś się u mnie czegoś ciekawego ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Podoba mi się takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten sweterek☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda! Taki fason może ukryć wiele niedoskonałości figury;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) zgadzam się z Tobą ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Piękny, codzienny,ale ciekawy look!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) nawet prosta codzienna stylizacja może mieć w sobie to coś ;)

      Usuń
  7. Brakuje mi właśnie takiego dużego swetrzyska;) ale ja chciałabym z dużymi kieszeniami... piękne masz włosy!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sweter na sezon zimowy to świetna sprawa! ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. Świetny ten sweterek ;))
    Lubię takie :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja ;) Podoba mi się ta narzutka ;) Jest zdecydowanie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) miło mi że sweterek wpadł Ci w oko ;)

      Usuń
  10. Całkiem ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam kimona! ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! Potrafią stworzyć naprawdę nietuzinkowy zestaw ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  12. Śliczna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja. Bardzo podoba mi się ten sweter. ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    https://napolkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek bardzo fajny ale materiał wydaje sie niemiły :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/white-pink-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie ;) to chyba najmilszy sweter jaki mam ;)

      Usuń
  15. bardzo fajny jesienny look :) sweter extra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie wyglądasz! Outfit na medal.
    Na żywo na pewno doskonały w każdym calu.
    Podziwiam, bo wszystko ładnie zestawione.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć ;) i w dodatku jest to zestaw bardzo komfortowy ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja. Sweter bombowy

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny jesienny look :) lubię takie kimonowe swetry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) super że także jesteś fanką takich swetrów ;) potrafią nieźle ogrzać ;)

      Usuń
  20. Podoba mi się taki look ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12.11.17

    Bardzo ciekawie wyglądasz! Chociaż szczerze mówiąc w sweterkowym kimono nie czułbym się dobrze. Wole bardziej standardowy materiał c:

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak każdy ma inny gust ;) ale miło mi że podoba Ci się moja propozycja ;)

      Usuń
  22. you're very gorgeous!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tego typu sweterki. Są niesamowicie wygodne ale też mimo wszystko - kobiece. Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) mają w sobie coś kobiecego ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  24. Bardzo fajny sweter, zauważyłam że te pasy są mega modne w tym sezonie ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ;) pasy to mocny trend ;) i w zasadzie cały czas się utrzymuje ;)

      Usuń
  25. Raczej nie dla mnie takie sweterki, ale u ciebie bardzo fajnie wygląda. Ogólnie stylizacja świetna ;)
    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  26. Kimonowe swetry ? JESTEM NA TAK ! Wspaniale w nim wyglądasz :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że jesteś na tak ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  27. Anonimowy12.11.17

    zdjęcia w cudownym klimacie!! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/11/winter-is-coming-na-co-warto-zwrocic.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) jeszcze złapałam ostatnie dni pogody ;)

      Usuń
  28. zdjęcia i stylizacja super! zastanawia mnie jedna rzecz, czemu na każdym zdjęciu masz buzię otworzoną?:)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) A co do Twojego pytania nie wiem czy zauważyłaś ale w świecie modelek np. spójrz na Anję Rubik taka poza jest najkorzystniejsza ;)

      Usuń
  29. Podoba mi się fason swetra ale też kolorystyka. Ostatnio lubię brązy i beże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka jest typowo jesienna ;) także wpasowuje się w aktualny miseiąc ;)

      Usuń
  30. boski sweterek :* pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek wygląda super, świetne ma kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Kolorki faktycznie są bardzo fajne ;)

      Usuń
  32. wspaniale wyglądasz :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia ;)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :*
      Wzajemnie życze miłego dnia :)

      Usuń
  33. Że przykuwa uwagę to fakt jest śliczne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger