7.11.17

STREET STYLE MODELS


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem stworzonym przy współpracy z marką Gamiss. Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię obserwować uliczny styl, zarówno przechodniów jak i również słynnych osób. Światowe stolice mody takie jak Mediolan, Paryż, Nowy York czy Londyn przyciągają blogerów, trendseterów, a także modelki. Kto jak to ale to właśnie one mają zawsze świetne stylizacje, markowe ubrania i oryginalne dodatki od najlepszych projektantów. Zapewne nie jedna z Was chciałaby chociaż na jeden dzień wyglądać jak gwiazda ze światowego wybiegu...Nic trudnego! Stworzyłam kilka zestawów przedstawiających stylizacje podobne do tych, które noszą modelki. Zarówno są tutaj ciepłe sweterki, kurtki, jak i świetne dodatki! Wybrałam modelki, które są najbardziej na topie, a także te, które osobiście bardzo cenię za styl jaki posiadają. Znalazły się tutaj także nasze dwie rodaczki. Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie coś dla siebie ;)

Chętnych zapraszam do sklepu Gamiss.

Która stylizacja wpadła Wam w oko?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*








49 komentarzy:

  1. Śliczne zestawy :) Ja uwielbiam stylizacje Gigi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Trzeba przyznać że Gigi ma świetny styl ;)

      Usuń
  2. Chętnie bym się skusiła na takie trendy.
    Teraz wiele jest tego typu hitów w sieciówkach.
    Podoba mi się idea takich zestawów.
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że podoba Ci się moja propozycja zestawów ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł na post! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Robiłam go prawie cały dzień ale było warto ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się 2 i 3 stylizacja ;)


    Pozdrawiam ;**
    najlepszy-blog-monki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie ten sklep, fajne propozycje. Pomagam - 14,84$, 13,06$, 7,41$, 17,30$, 18,21$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero pierwszy raz zamówiłam ciuchy z tego sklepu ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
    2. Mogłabyś kliknąć też u mnie w najnowszym poście ?

      Usuń
  6. Świetne stylizacje i inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jakie świetne outfity! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam styl Kendall i Gigi :)
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Jak widać większość dziewczyn uwielbia jej styl ;) ja również ;)

      Usuń
  10. Mam tę kurtkę z ostatniego zestawu. Niestety jest trochę za duża w stosunku do opisu rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( niestety tak to jest z zamawianiem przez internet :(

      Usuń
  11. zestawy genialne - wszystkie na tak :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że wszystkie wpadły Ci w oko ;)

      Usuń
  12. Pierwsza i trzecia zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely post! I followed you dear,can you follow me back?
    https://anastasijakostic.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten płaszcz Gigi - niespełna 27 dolarów, warto!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena zachęca! ;)
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  15. Uwielbiam Gigi Hadid i styl Ani Rubik ! IKONY MODY ;)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy8.11.17

    Najbardziej spodobała mi się stylizacja wzorowana na outficie Kendall :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo kobieca propozycja ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Super post :) Gwiazdy inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne inspiracje ❤️
    pytałaś o wspólną obs - ja już wcześniej obserwowałam

    riwlawn.com
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne inspiracje! :-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zestawienia i cały post ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne inspiracje :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo odważny i kontrowersyjny jest ten styl, a przede wszystkim na pewno nie dla każdego :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż, za modą nie gonię jak szalona - ale kilka propozycji z tych ulicznych stylizacji przyjęłabym w swojej szafie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. love these sets you have put together!

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  25. Great selección! I cliked! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zestawienie i bardzo inspirujące. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger