2.11.17

TARTAN DRESS


Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z klasycznym szkockim wzorem, a konkretnie mowa o kracie nazywanej tartan. Niegdyś wzór ten występował tylko na pledach oraz słynnych kiltach (spódnicach z tartanu), które to wykonane były z wełny owczej. A co charakteryzuje ten wzór? Regularnie poprzecinane linie o różnej grubości. Ciekawostką jest również fakt, że Szkoci stworzyli tartan klanowy, czyli konkretny wzór, który to był przypisany do danej grupy np. wojska, miasta, hrabstwa. Dzięki temu można było po kolorze rozpoznać przynależność do danej grupy. Dzisiaj ten typ kraty stosowany jest zarówno w ubraniach jak i dodatkach. Niegdyś typowo męski deseń, jednakże dzisiaj pokochały go również kobiety. Ja w mojej dzisiejszej stylizacji zaproponowałam kraciastą sukienkę o ciekawym kroju. Falbaniaste rękawki oraz ażurowy dekolt dodaje charakteru, a jej czarno-biała kolorystyka nadaje grunge'owego klimatu. Do tego wybrałam botki na słupku z moim ulubionym kwiatowym haftem ukazujący maki co świetnie koresponduje z czerwoną torebką. Na wierzch założyłam czarny sweterek, a jako dodatki wybrałam złote delikatne kolczyki. Jeżeli chodzi o makijaż postawiłam na fuksjowe usta i fioletowo-czerwone cienie.

A czy Wy polubiłyście Szkocki wzór?
Piszcie koniecznie! ;)
Buziaczki :*










Sukienka- F&F
Botki - Stradivarius
Sweterek - Vero moda
Torebka - Tommy Hilfiger
Kolczyki - Noname

81 komentarzy:

  1. Ach, jakie wspaniałe botki!
    Nic, tylko chodzić w takich na spacerki jesienne.
    Dawno nie widziałam też takiej ciekawej sukienkI!
    Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! ;) akurat w tych botkach faktycznie można wybrać się na długi spacer ;)

      Usuń
  2. bardzo ładna sukienka! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka :* bardzo podobają mi się buty :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze buty! Super są! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) a do tego jakie wygodne! ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Very interesting, but so beautiful outfit!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz, torebka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) ta torebeczka zawsze poprawia mi humor ;)

      Usuń
  7. Ja niezbyt dobrze czuję się w kracie, ale Tobie zdecydowanie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest fanem tego wzoru ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  8. Piękna stylizacja <3 W botkach się zakochałam :)
    Co to za szminka? Bardzo ładny kolor, uwielbiam takie :*

    Pozdrawiam ;**
    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) a jeżeli chodzi o szminkę to jest to jeden z koloró z paletki szminek Maybelline którą zakupiłam na promocji w Rossmannie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Fajna ta kratka! Ja lubię, szczególnie czarną. :) I torebka śliczna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że i Ty masz swój ulubiony kolor kraty ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię kratkę :)A to zestawienie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukieneczka i świetny makijaż :)

    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! ;) makijaż w tej stylizacji faktycznie uważam za udany :)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. Piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i dodatki ładnie wyglądają. Ale Ty masz włosy długie, cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! ;) noo trochę centymetrów już mają ;D

      Usuń
  14. Sukienka jest śliczna i bardzo oryginalna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) ten nietuzinkowy krój od razu zachęcił mnie do zakupu ;)

      Usuń
  15. Mega mi się podoba tez wzór ;* A sukienka boska!

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć ;) ja sama bardzo go polubiłam! ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Piękne botki! ;-) A sukienka skojarzyła mi się trochę z koszulą nocną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) a co do sukienki to fakt niektóre flanelowe posiadają kraciasty wzór ;) ja jednak stawiam na kratę za dnia ;)

      Usuń
  17. ojjj tak! jestem totalnie zakochana w takim princie!!!

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także! ;) totalnie podbił moje serce ;)

      Usuń
  18. Sukienka świetna, bardzo podoba mi się ten choker na szyi, jednak jak dla mnie dzisiaj pierwsze skrzypce grają botki- fantastyczne są ajćććć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że całość Ci się podoba ;) a co do botek to faktycznie one są bardzo ważne w tej stylizacji ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  19. Sukienka cudowna i te zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. the tartan dress looks so good on you! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! ;)
      Have a nice day ;)

      Usuń
  21. waoo..! beautifull girl realy outfit is pretty & chic you looks so gorgeous..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje botki mnie zainteresowały :) Zastanawiałam się nad ich zakupem :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! ;) jak tylko jeszcze je gdzieś znajdziesz to kup ;) wyglądają świetnie w do tego są wygodne ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  24. do mnie chyba taka krata nie pasuje :)
    ale za to Ty świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy jest fanem takiej kratki ;)
      Pozdrawiam i dziękuje ;)

      Usuń
  25. Ale świetna kolorystyka ❤️ taka jesienna 🍁 obserwuje ❤️ Mój blog💕

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny krój ma na górze ta sukienka :) Ja jestem jak najbardziej na tak, jesli chodzi o ten szkocki wzór ;)

    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że także podoba Ci się ta krata ;)

      Usuń
  27. Lubię szkockie wzory :) Ty wyglądasz w niej bardzo szykownie!
    Super, że biel i czerń uzupełniłaś czerwonym kolorem. To dało niesamowitego akcentu całej stylizacji i nie jest ona taka hmm smutna ;)
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba! ;) fakt ta czerwona torebka sprawia że stylizacja staje się o niebo ciekawsza ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  28. przepiękna jest ta sukienka i wyglądasz w niej świetnie! Jak dla mnie bomba :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjne buty ! :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana! :)
      Pozdrawiam również :*

      Usuń
  30. Great post dear!You are so beautiful and you have amazing blog.
    Do you want we to follow each other? Let me know.
    Notify me in comments on my blog <3

    Visit me,Coccinella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! ;) Sure i am interesting ;)
      I will visit your blog ;)
      xoxo

      Usuń
  31. Wow!! Wyglądasz cudownie <3 Bardzo ładna sukienka :)
    Blog x Facebook x Instagram x Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  32. Super kolor szminki!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) zmiksowałam 2 kolorki z paletki Maybelline ;)

      Usuń
  33. Fajna sukienka :D! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, amazing dress, so nice and interesting. look wonderful on you.
    So nice and interesting post, my dear. Amazing photos.
    I'm first time on your blog but I really like it.
    I'd love to make blog-friendship by following to each other.
    Have a nice day, darling.Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! :) Sure it's great idea ;)
      I need to see you blog ;)
      xoxo

      Usuń
  35. Cudowne botki - uwielbiam hafty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Ojj ja także jestem ich wierną fanką ;)

      Usuń
  36. śliczny outfit,
    buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajniutka ta sukienka, a co do pytania na moim blogu, to okulary przywiezione z wakacji w Chorwacji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Twoje okulary totalnie mnie oczarowały ;)

      Usuń
  38. botki świetne a w sukience podobają mi się rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te rękawki także przykuły moją uwagę ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  39. sukienka jest boska, uwielbiam kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także ;) dzięki niej można stworzyć naprawdę ciekawy outfit ;)
      Pozdrawiam i dziękuje :*

      Usuń
  40. Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się że tutaj zajrzałeś :)
Zapraszam do komentowania oraz obserwowania ;)
Na pewno odwdzięczę się tym samym :)

Copyright © 2016 JAGGLAM , Blogger